
Lezing Harrie van Heck:
Technologie en het (ver)kopende brein
“Er zit meer verkoop in je verkoop dan je zelf denkt”, is één van de gevleugelde uitspraken van Harrie van Heck. Als verkoopfilosoof bouwt Harrie zijn technieken op de neurowetenschappen. Wat vaak tot verrassende inzichten leidt als het gaat om het benutten van onverwachte verkoopkansen in een snel veranderende markt.
In een lezing van ongeveer 1 uur neemt hij jullie mee in een ontdekkingsreis door het (ver)kopende brein en hoe je deze kennis kunt toepassen in de dagelijkse praktijk van het ondernemen.
Na een interactieve introductie, prikkelt Harrie je met informatie over hoe jouw brein onbewust beslissingen neemt, op welke manier we koopgedrag opwekken en welke technieken bijdragen aan een hogere conversie van contact tot contract.
In een razend tempo en met relativerende zelfspot neemt hij ons brein onder de loep. Hij laat zien hoe je gebruik kunt maken van automatismen in het koopgedrag. Je krijgt minimaal 8 tips die je morgen in je dagelijkse verkoop en marketing activiteiten kunt toepassen.
Ook laat hij zien hoe je de AI-technologie van vandaag kunt inzetten om meer omzet te genereren. Voorwaarde is dan wel dat je de technologie laat aansluiten bij de mensen in je organisatie.
Kortom een inspirerende interactieve en humoristische lezing die garant staat voor een leerzame en onvergetelijke ervaring vol tips en praktische handvaten die je direct in de praktijk kunt brengen.